Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití projekčních systémů společnosti LumiTRIX ve venkovní reklamě
Nováček, Jiří ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Brus, Lukáš (oponent)
Cílem této práce je prozkoumat možnosti využití projekčních systému společnosti LumiTRIX ve venkovní reklamě. První kapitola je věnována postavení venkovní reklamy v rámci reklamy a marketingu obecně a dále historii, formátům a současným trendům ve venkovní (OOH) reklamě. Druhá kapitola je věnována videomappingu obecně a dále projekčním systémům společnosti LumiTRIX. Předmětem třetí kapitoly je vlastní výzkum. Možnosti využití projekčních systémů LumiTRIX jsou zde zkoumány pomocí individuálních hloubkových rozhovorů se zástupci českých firem, pohybujících se ve venkovní (OOH) reklamě. Na základě výzkumu bylo zjištěno, že projekční systémy společnosti LumiTRIX použít ve venkovní reklamě lze. Z výzkumu navíc vyplývá, že projektor LumiTRIX Typhoon může efektivně sloužit jako náhrada technologie zvané "dynamický backlight".
OOH reklama na českém trhu
Vlčková, Andrea ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Trnka, Lukáš (oponent)
Cílem této práce bylo představit komplexní pohled na OOH reklamu na českém trhu, zhodnotit současnou situaci a nastínit směr, ve kterém má tato forma reklamy vysoký potenciál pro další rozvoj a kterým by se tato forma reklamy mohla ubírat, a to zejména v rámci využití inovativních technologií v oblasti in-store reklamy. V teoreticko-metodologické části je vymezena OOH reklama v rámci marketingového mixu a marketingové komunikace, zmíněna je její historii, výhody a nevýhody, rozděleny jsou nosiče OOH reklamy dle umístění a využití. Zaměřila jsem se na zásady tvorby OOH reklamy, legislativu, která tuto formu reklamy upravuje, věnovala jsem se měření outdoorové i indoorové reklamy a popsala jsem proces plánování OOH reklamy. Dále jsem zhodnotila současnou situaci na českém trhu a vymezila nové trendy OOH komunikace, na které jsem navázala v praktické části. Praktická část vychází z teoretické. Zahrnuje informace o společnosti UGO! Media, o jejich materiálech a produktech s ohledem na jejich využití v rámci instore reklamy. Zmíním zrealizované kampaně a průzkum, který se váže na efektivnost při využití základního materiálu UGO! Media a nakonec se věnuji vlastnímu výzkumu, který se týká využití nabízených produktů UGO! v konkrétním místě prodeje. V závěru jsou shrnuty všechny důležité poznatky plynoucí z výzkumu, jsou v něm uvedená má doporučení pro další využití UGO! produktů v daném místě prodeje a obecné zhodnocení potenciálu ve využití nových technologií v oblasti instore reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.